måndag, mars 16, 2009

Barnstolen

Är nu invigd. Ellen gillar den jättemycket. Hon skrattade och var glad. Sen fick hon även äta lite gröt i den och det gick jättebra. Hon gapade stort hela 4 gånger. Sen vågade jag inte ge mer :) Så håll tummarna för att det är lika populärt med gröten imorgon.

Ni ska få se bilder när hon sitter i stolen. Men inte nu, orkar inte lägga in bilderna. Trött mamma.

Helgen var jättemysig hos svärföräldrarna. Med massa god mat som alltid. Vi var även en runda på Ikea och en runda inne i Kalmar. Shoppade saker till Ellen, ovanligt ;) Ellen var helt underbar hela helgen. Hon visade vilken underbar tjej hon är :) Även om hon inte bajsade på hela lördagen. Det kom därimot på söndagen i bilen på hemresan. Så det vara bara att byta blöja i baksättet :) Men det gick de med...

Nu ska jag bara göra mina situps (gör 60st VARJE kväll :) sen ska jag göra min dotter, sambo och hund sällskap i sängen. (Enzo får tyvärr sova på golvet)

GODNATT på er alla!

Inga kommentarer: