lördag, oktober 18, 2008

VÄRLDENS FINASTE!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder, blir helt tårögd. Hon är så fin! Nu blir jag nyfiken när jag ser den rosa overallen, visste ni i alla fall att det var en tjej i magen? Hoppas ni mår bättre och bättre för var dag! Kram Linda

Jenny sa...

Visst är hon fin :) Nu ligger hon här brevid och sover och pratar i sömnen. Det gör hon hela tiden. Det låter så gulligt :)
Det var mormor som köpt lite rosa kläder som hon tvättade och gav oss. Alla kläder som jag köpt är för stora :) Men som hon växer så passar det snart! Hur e det med dig?? Ingen bebis som vill titta ut ännu?? Stor kram

Anonym sa...

ja, underbar. Så djupa ögon, hon ser vis och klok ut på något sätt... Min verkar vilja stanna ett tag till men jag har faktiskt haft lite ont i magen under dagen så man vet ju aldrig =) Antagligen är det väl förvärkar eller tarmarna som har det trångt... Tiden går verkligen så långsamt nu och jag längtar mer än någonsin! Jag är rädd att mina minikläder kommer va för små, när jag tittar på dem går det inte att förstå att bebisen kommer vara så liten. För säkerhets skull har jag även packat ner en body i storlek 56 i BB.väskan =) kram kram

Anonym sa...

Åh Grattis! Vad fin hon är!
//Jeanette. helaharligheten.blogg.se