fredag, oktober 31, 2008

BVC

Igår var vi på BVC för första gången med Ellen. Vi blev verkligen positiva till vårat BVC. Ellens barnsjuksköterska var en jättebra och trevlig kvinna. Vi var verkligen nöjda med henne. Kändes som man kunde fråga den dumaste frågan utan att hon dömde en. Är verkligen glad att det känns så bra. Igår pratade hon en del med oss om olika saker. Sen vägdes vår lilla prinsessa. Hon vägde hela 3180kg. Så hon börjar bli en stor tjej ;) Mamma är så stolt...

Nästa besök är på torsdag nästa vecka.

En sak som var jättebra tycker jag är att vårat BVC ligger mitt i stan. (tar 10min att gå till hemifrån oss) Och man får komma dit när man vill och använda toaletten/skötbordet och vara i sällskapsrummen för amning m.m när man vill. Så om man går på stan och shoppa och Ellen blir hungrig så är det bara att gå dit och amma. Kände verkligen toppen att man får göra det.

Nu ligger Ellen och tittar på mig i mitt knä. Hon tycker nog mamma ska sluta surfa :) Så nu ska jag pussa på världens finaste prinsessa.

Inga kommentarer: