söndag, maj 27, 2007

USA-BOSTON-NEW YORK

I oktober-November åker jag, Andreas och Andreas föräldrar till USA i 10 dagar :) Kan inte riktigt fatta det ännu. Kommer vara mesta tiden i Boston hos Andreas systers familj. Men jag och Andreas kommer även åka till New York i 2-3 dagar. Det kommer vara grymt kul. Längtar redan. Så det händer mkt nu framöver. 4 veckors semester, 3 dagar i Barcelona och 10 dagar i USA...

Håller tummarna för vissa andra saker med ;)

Nää... nu ska jag fortsätta baka kanelbullar!

Ha en bra söndag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

näää... fy va fuskigt att ni får göra en massa kul grejer... åka till usa, snacka om att en dröm måste gå i uppfyllelse... va händer me enzo då? ska han åka med?

Anonym sa...

vrf åker ni inte på sommaren?

Jenny sa...

Vet inte riktigt vad vi ska göra med Enzo.. Ska försöka hitta nån som kan ha honom. Blir mycket mycket dyrare att åka på sommaren. Sen är ju Annelie och hennes familj här i sverige då.. Ska bli jättekul :)

Anonym sa...

Åh vad underbart med USA!Jag blir riktigt avundsjuk!Jag var där förra sommaren och det var underbart!Kan liksom inte bli fel nästan, Usa är alltid Usa.Magiskt! :) Kul för er!