fredag, maj 25, 2007

Pirates of Caribbean 3

Ja ikväll ska vi gå på bio. Ska bli riktigt kul. Så det blir antagligen en bra film, godis och min älskling vid min sida :)

Så skönt att det är helg snart. Denna helgen är vi lediga tillsammans. Känns som det var jättelänge sen. Blir nog en ganska lugn helg. Imorgon blir det nog en runda i stan och på kvällen ska vi till Pappa och grilla. Mums, ska bli gott med grillat. Är så trist att vi inte kan grilla på våran balkong. Jag som älskar att grilla :( (eller kanske tilllägga att äta grillat haha...

Och på söndag ska jag ev trimma en hund.

Igår hade Enzo en tjej hemma hos sig. Lilla Selma. Får se om han ska bli pappa igen.

Näää.. nu måste jag jobba.. tjingeling

P.s Alle självklart kan vi hitta på nåt. Kan vi inte åka till Danmark nån helg ??? (Du, Jag, Andreas och Sebbe)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja.. jag vill jätte gärna åka till danmark med er... när? menar ni em-kvalet mot danmark i köpenham?? (skoja)
vi kan ju höras snart...