tisdag, maj 01, 2007

Första Maj

Jag idag är det första maj. Tiden går grymt fort. Bara 10 veckor kvar tills semestern :) Idag har vi varit på Väla och shoppat lite. Jag köpte två tröjor från Gina Trico och en duk från Hemtex. Andreas köpte två tröjor från JC och en från MQ. Sen blev det självklart fika på mitt favorite fik.

På vägen hem åkte vi hem för att hämta mamma symaskin eftersom jobbets inte funkade. Det roliga var att när vi kom så hittade Lisa (en tjej som har häst där hemma) Lillans föl i hagen :) Lillan hade fölat i hagen och det var hennes första föl. Hon hade klarat allting lysande, helt själv. Var riktigt coolt att se henne. En stor liten tjej :)

Idag har vi testat cyklat med Enzo för första gången. Han var riktigt duktig. Men det är svårt i början...

Jaha vad har hänt annars. Igår jobbade jag till fyra. Sen tog vi mest det lugnt. Åt natcho och kollade på film.

I helgen träffade jag min vän Marie. Var så roligt att träffa henne. Träffa henne alldelles för sällan. Måste träffas oftare. Hoppas vi kan träffas i helgen igen.

Näää.. nu ska jag läsa min tidning jag köpt, Allt i Hemmet.

Ha det bra.

Inga kommentarer: