onsdag, april 04, 2007

PÅSK

Snart är det påsk och då är jag ledig några dagar. Ska bli skönt. Jobbar bara kort dag på fredag sen är jag ledig lör, sön och mån. Blir en lugn påsk med god mat och en massa godis :)

Igår var jag ledig så fortsatte måla på mina möbler. Tv-bänken är nog färdig. Har börjat med pallarna och sen ska jag ge mig på hyllan på toaletten. Känner mig som en riktig målare :) Enzo tycker jag är jättetråkig... haha

Annars var det en lugn ledig dag med 2 avsnitt av Grey´s Anatomy och en långpromenad med Enzo.

Härom dagen hörde jag av Sigges (Enzos bästis som jag trimmar) ägare att Sigges brors ägare hade sett Sigge efter han blivit trimmad och tyckte han var jättefin, så de ville att jag skulle göra deras hund med. Så de skulle ge mitt nummer. Glad jag blev när jag fick höra det. Roligt att få lite trimkunder :)

Nää.. nu ska jag hoppas i duschen sen blir det kvällsrunda med Enzo.

Godnatt...

Inga kommentarer: