söndag, april 01, 2007

Dålig på att skriva...

Jag har varit riktigt dålig på att skriva här. Har haft fullt upp. I helgen har det varit ganska lugnt. Förutom att min kära bror ringde i lördags natt klockan 03.00 och frågade om han kunde sova här. Självklart kunde han det :) Så var rätt trött i lördags. På eftermiddagen åkte vi till Laholm för att fira Sebbe eftersom han fyllde 20 i fredags. Fattar inte att tiden går så fort, känns inte länge sen jag själv fyllde 20 och nu fyller jag 24 i år....

Idag har jag mest tagit det lugnt. Har haft väldigt ont i halsen. Började redan i fredags. Hoppas bara inte det blir värre. Ett tag kändes det verkligen som jag skulle bli sjuk. Men känns mkt bättre nu så hoppas de inte blir nåt mer.

Veckan som varit har varit en oturs vecka. Forden är inlämnad för lagning. Och det kommer bli dyrt...

Jag som ville köpa en kamera och en fåtölj, får tyvärr vänta lite :(

Nu ska jag sova... Godnatt

Inga kommentarer: