söndag, april 15, 2007

Helgen.

Denna helgen har det verkligen varit helt underbart väder. Känns som sommar. Längtar JÄTTEMYCKET tills vi ska ha semester. Denna sommaren ska vi ha 4 veckor. Ska bli grymt skönt. Har börjat prata om vi eventuellt ska åka till Barcelona i 4-5dagar när Andreas fyller år. Men inget bestämt. Vi får se hur vi gör...

I fredags var jag och klippte mig igen :) Blev ganska mkt kortare. Även uppklippt en del i nacken. Blev faktiskt riktigt nöjd.
Sen gick jag och Enzo och möte Sara-Lisa o Tova-Li så gick vi en riktigt långrunda i skogen. Sen gick vi hem till oss och fikade. Enzo tyckte det var skumt att ha en liten bebis här. Speciellt när hon grät. Men han var jätteduktig. Han luktade och knuffade lite försiktigt på henne :)

Igår solade jag lite, och så cyklade vi in till stan. Köpte en tröja på Sisters and Brothers. Och så handlade vi lite mat till kvällen.

På eftermiddagen åkte vi en runda, åkte inom och åt glass på glass stället som ligger vid infarten vid Grötvik.

Idag har jag lärt Andreas att ta ull på Enzo. Så jag kan få lite hjälp ibland.

Nu ska jag fixa håret sen ska vi åka hem till Laholm. Ska grilla lite och fira Peter som fyllde år i tisdags.

Hoppas ni får en bra söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

när ska ni få eran bebis då? ;) hur kommer dte sig att du inte skriver här så ofta= nu har jag ju inget att läsa längre!