torsdag, augusti 25, 2011

Hej från soffan...

Sitter och väntar på Andreas som ska hämta mig så jag kan ta bilen och åka och handla. Blir en lugn handling. Ellen är och busar på dagis.

Härom natten hade jag en jättejobbig natt. Kändes verkligen som nu är det dax. (hade en sån en vecka innan Ellen föddes med). Men nu har det lugnat sig så vi får se. Men hade det varit som med Ellen så åkte vi till förlossningen om två timmar och födde världens underbaraste tjej kl 03.22 i natt... Åhhhh jag blir grymt nervös av bara tanken :) Men just nu mår jag bra så vi håller tummarna att det går bra vilket sätt det än blir denna gången.

Jag längtar tills helgen då jag vill ha massa familjemys med min älskade familj. Känns som de var längesen vi bara va och tog de lugnt tillsammans.

Hej så länge!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: