tisdag, juni 07, 2011

Sjukskrivning

Idag var jag hos läkare pg av att jag fått jätteont av min foglossning och de i sin tur ger mig en massa dumma sammandragningar och de i sin tur en orolig mamma så idag blev jag heltidssjukskriven. Sen får vi ju se om försäkringskassan godkänner det eller inte. Orkar inte spekulera i det.

Även om det känns lite konstigt så känns det ändå bra. Nu ska jag ta hand om mig, magen och min älskade familj så vi kan ro detta i hamn och bli fyra till hösten :)

På tal om något annat har vi en liten tjej här hemma med feber igen. Började med när vi åkte buss till stan så blev hon JÄTTELEDSEN och sa att hon hade ont i magen. Höll i sig i ca 50 min innan hon lugnade sig :( slutade med Andreas fick åka från jobbet och hämta oss och när vi kom hem hade hon feber :( min älskade lilla tjej. Mamma älskar dig och hoppas detta bara var något som försvinner fort...

Så imorgon får lilltjejen vara hemma och vi tar en mysdag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: