fredag, juni 10, 2011

Fredag!

Åhhh så underbart med fredag. Längtar efter mina älsklingar. Ellen är på dagis o Andreas jobbar. Ellen ska jag hämta vid tre. Jag längtar efter min lilla tjej! Det är så tyst här hemma när man är själv. Speciellt nu när Ellen har börjat prata, prata o prata. Hon förvånar oss varje dag med att säga nya saker. Som härom dagen när jag skulle ta på hennes nya sandaler så säger hon "dom kostar många pengar" :) Gud vad jag skrattade, hon har väl hört oss säga de va dyra men det är det värt :) min älskade tjej



Ska bli så skönt och ha en riktig familjehelg. Imorgon ska vi till Sebbes flickvän som tar studenten. Sen på söndag blir det en heldag i Göteborg. Först Ikea, köpa ny förvaringsmöbler till Ellens rum och sen ska vi fira Felix som fyller år. (Andreas kusins barn) Ska bli jättemysigt!


Idag går jag in i vecka 25, tiden går så fort...

Näää nu ska jag läsa några sidor ur min bok sen fixar lite små saker innan jag hämtar lilltjejen. Ikväll ska vi mysa med film och chips innan Ellen ska nana :) Det är inte bara vi vuxna som ska ha fredagsmys :)

Hej så länge!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: