torsdag, augusti 13, 2009

Godmorgon


Natten har varit ganska tuff men vi nådde vårat mål att Ellen inte skulle äta någon mat på natten. Så även om det var jobbigt så var det en vinst :)

Jag har inte ammat på över 24 timmar. Det känns bra med känner även mig lite ledsen. Frågan är om det blir mer?? Kanske var sista gången i går natt... Vi får se!

Idag ska vi ev till stadsbondgården och kolla på djur och fika.

Igår var jag på Hööks och handlade ett par nya ridbyxor. Nu är det ju bara en vecka kvar tills jag ska börja rida "aktivt" :)

Stina och jag tog en fika/lunch efter shoppingen och sen gick jag och Ellen och träffade mammagruppen för lite lek och fika. Så gårdagen var det fullt upp!

JUST NU:
Andreas är ute och springer och Ellen sover sin förmiddags blund. Och jag tar det lugnt ;)

Hoppas ni får en mysig torsdag!

Inga kommentarer: