lördag, augusti 08, 2009

FÖRSTA GÅNGEN

Imorgon är det första gången vi ska vara ifrån Ellen båda två. Vi ska kolla på MADONNA. Ska bli jättekul men jag är såååå nervös. Känns jättejobbigt att lämna bort henne. Jag vet att hon kommer ha det bra här hemma med farmor och farfar men det är jobbigt ändå. Att inte vara i närheten!

Men jag vet att både hon och vi behöver det. Hon kan ju inte alltid vara med mig. Även om det inte hade varit fel :) Min älskade lilla tjej. Att man kan ha så mycket känslor för en liten människa. Men hon är mitt ALLT. Älskar dig över allt annat!

Tur att vi bara ska vara ifrån varandra i några timmar...

De timmarna ska jag njuta av att få se MADONNA, det ska bli grymt kul att få se henne :)

Nu ska jag vika lite tvätt sen sängen. Som småbarns förälder så orkar man inte vara uppe så länge på kvällarna. Man får ta vara på de timmar man får sova :)

Så natti natti till er!

1 kommentar:

Linda sa...

Vad modiga ni är, jag är säker på att det kommer gå kanonbra! Ha det så trevligt!

kram