måndag, december 22, 2008

Utmaning

Jag känner mig utmanad av Linda (http://viljabligravid.blogg.se)

8 favoritprogram
* Lost
* The Shield
* Greys Anatomy
* The Hills
* Gossip girl
* SATC
* Desperate housewives
* Barnmorskorna

8 saker jag gjorde igår
* Ammade
* Byte blöjor på Ellen typ 8 gånger :)
* Köpte Ellens julklapp från oss, ett babygym.
* Slog in de sista julklapparna
* Lagade mat.
* Gick ut med Enzo i regnet
* Kollade på tv-serien flashpoint tror jag den heter
* Drack julmust

8 saker jag ser fram emot
* att träffa våra familjer i jul
* att Ellens mage ska bli bättre
* att jag ska gå ner mina sista kilon
* att jag ska börja simma 1 gång i veckan efter nyår
* att vi kanske köper hus eller bostadsrätt nång gång
* att det ska bli vår och ljusare på dagarna
* att ha en mysig vinter med min familj
* att kunna knäppa sina vanliga jeans, jag längtar!

8 favoritrestauranger
* Fridolfs
* Gaston
* Pio
* Hemkörning av pizza :)
*
*
*

8 saker på min önskelista
* Att vi ska vara friska och mår bra alla i familjen
* Att alla mina nära och kära är friska och mår bra
* Grejer till Ellen
* Soffbord
* Bostadsrätten från BOKLOK
* Massage
* Barnvakt en kväll så vi kan gå på Pio och äta god mat
* En puss av mina älsklingar


Jag utmanar alla som läser min blogg, glöm inte att kommentera om du antar utmaningen!

Inga kommentarer: