lördag, december 06, 2008

Julklappar

Igår var vi hela familjen på VÄLA och shoppade julklappar. Det gick så bra med Ellen, hon var jätteduktig och vi ammade för första gången i det fria och det gick jättebra ;) Enzo var oxå duktig som fick vara i bilen. Så gick vi ut och tog ut honom lite då och då... Vi hade en jättemysig dag!

Har nästan köpt färdigt alla julklappar. Har bara Andreas kvar tror jag...

Så nu ska det slås in julklappar. Köpt massa papper så jag har att göra :)

Ellen badat, kolla frillan :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så söt hon är :) Fina lilla smajlet. Längtar du också sjukt mycket till julafton? Det gör jag. Vi kan höras av när Emelie kommit upp så kanske vi kunde tagit en kaffe eller nåt? Ha en mysig 2:a advent. Kramar

Anonym sa...

lilla badflickan. Vi har börjat duscha med Theo istället för baljan (vilken han är lite tveksam till). Det är supermysigt att sitta i varma duschen med honom i famnen!

När det gäller juklappar har vi bestämt att vi ska hoppa över det i år. Finns varken tid eller energi, lite tråkigt och lite skönt, mest skönt faktiskt =) Kram

Anonym sa...

Vilken liten sötnos!!=)

Jenny sa...

Matilda: Visst är hon :) Jag längtar jättemycket. Ska bli så mysigt att fira jul. Ni kan väl höra av er när Emelie kommer hit. Jag träffas jättegärna. Kram

Linda: Åhh.. vad mysigt att duscha med dom. De ska jag nog testa. Jag förstår att det är svårt att hinna med julklappar. Hade det varit för en månad sen hade inte vi heller haft tid eller orkat. Men nu när man kommit in i rollen som föräldrer och fått lite rutiner så är det lite lättare. Har bara nån liten kvar nu sen är jag färdig. Skönt! Ha det bra min vän. Kram

Nina: Visst är hon :)