fredag, februari 29, 2008

Weekend

Äntligen helg. Känner att jag behöver det. Imorgon kommer Calle och Agneta (Andreas föräldrar) och hälsar på. Ska bli kul och träffa dem. Var ett tagsen nu.
Blir nog en runda på stan och ut och äta något.

Idag vara jag helt galen "konstig" på jobbet, sa typ fel hela tiden. Emmy bara skrattade åt mig :) En sådan knasig dag, men vi har haft roligt åt mig iallafall.. hihi

Annars är jobbet just nu såååå trist. Det är så dött. Var är alla kunder och speciellt alla trevliga kunder. Ibland får man verkligen bita sig i tunga för att inte säga nåt dumt. Men imorgon går vi in i Mars så hoppas det blir en bättre månad med många trevliga kunder som handlar MASSA DYRA saker :)

Mmmm... annars... vad händer... inte så mycket... tiden går som vanligt "jävligt" fort.

I söndags sa jag nej till en trimkund för först gången, bra jobbat Jenny :) Man måste kunna säga nej.

Näää... färdig snackat för idag... Jag känner mig grymt glad och lycklig idag, livet kunde inte varit bättre :)

Här kommer en liten gullig bild! Hopppas ni där ute får en trevlig helg. Kramar

Inga kommentarer: