söndag, februari 10, 2008

Sunday

Helgen har varit lugn. I lördags åkte vi till Ekebys varuhus. Kollade lite på deras mediabänkar. Hittade faktiskt en som var fin. Men vi kollar vidare.

På kvällen vara det melodifestivalen och en massa godis.

Idag har jag städat lite. Gått en riktigt lång runda med Enzo. Fikat en semla :)

Fick en ny trimhund inbokad idag plus en som jag fick veta ska ringa. Nu får jag verkligen inte säga JA till flera. Måste lära mig att säga NEJ. Om den som ska ringa ringer så har jag 8 timhundar med Enzo. Och jag jobbar heltid. Men det är faktiskt ganska roligt när man väl gör det. Och jag tjänar ju ganska bra på det så ska väl egentligen inte klaga. Men ibland måste man klaga lite :)

Nu ska vi ute med Enzo. Sen ska jag sova tidigt, är trött.

Linda: Hoppas ni får en underbart mysig semester i Mexico. Jag är avis :) Kommer sakna din blogg! Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska tänka på dig där borta. Ha det bra så länge så hörs vi om två veckor! Många kramar

Linda