fredag, september 29, 2006

Hundra år sen...

Känns verkligen som hundra år sen jag skrev här. Ska försöka bättra mig. Men de senaste veckorna har jag varken orkat eller kännt för att blogga. Men tror nog de kommit tillbaka. Idag har jag varit ledig. Var inne i stan och shoppade lite. Köpte en väska på Wedins. Fick presentkort på Kicks av mina bröder när jag fyllde år så var inne och köpte jättefina öronhängen, fin ögonskugga och tre nagelack. Jag älskar nagelack.. hihi
Har lite kvar på presentkortet så blir nog att besöka Kicks snart igen.

Fyllde ju 23 i lördags. Det var verkligen en toppen födelsedag. Fick verkligen jättefina presenter. Av min älskling fick jag en jättefin cykel, ett fin hjärthalsband och sminkkurs på Make up store. Idag invigde jag min nya cykel :) Blir nog en del cyklande denna helgen.

Mamma, Peter och bröderna var här på kvällen. Var ute och åt, sen gick vi hem till oss och åt tårta. Var verkligen jättekul och vara samlade hela familjen. Av Mamma och Peter fick jag en jättefin tvättkorg och ljushållare. Fick även ett presentkort på Hemtex. Man kan inte få en bättre födelsedag. Min älskling var helt underbar... Du är bäst!!!

Nu får vi snart veta vem som åker ut i Idol... Jag hejar på Marcus. Marcus är cool...

Hörs snart igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde min födelse dag! 15 september! bara så att du vet det till nästa gång! ;)