torsdag, september 07, 2006

En dag kvar...

Nu är det bara en dag kvar tills jag är ledig. Dessvärre blir det ingen sovmorgon på lördag. Då beger vi oss till Helsingborg-Sofiero för utställning med Enzo. Vi kommer behöva gå upp riktigt tidigt, mycket som ska göras. Sen måste vi åka här i från halv åtta. Kommer vara en lång dag, men kommer bli jätteroligt. Håller tummarna för att det blir en etta. Hoppas hoppas...

Annars blir det en lugn helg. Hoppas jag hinner vara här lite. Just nu känns det som jag inte hinner med mycket mer än vad jag måste göra. Skulle vara skönt med fler timmar på dygnet. Men men det är väl så livet här...

Tur att jag har mina två älskling, ni är det bästa som finns!

2 kommentarer:

Mc Marras Wig Wam Bam sa...

Hejsan! Hur är det med dej? Här är allt bra för tillfället. Var precis ute med Wiggo, han är lite morgonpigg. Hur gick det för Enzo på utställningen? Bra hoppas jag :) Vi kan väl höras av nån dag. Kram Matilda och Wiggo

MLI sa...

Hej Jenny! Hur är det? Här är det ganska stressigt.. massor at göra i skolan + att jag ska jobba i helgen.. Vad roligt att de gick så bra för er i helsingborg! grattis! Vad fin han var på bilderna! =) Man ska aldrig ge upp! =) Jag kommer upp nästa helg.. kanske kan ses då? Hoppas allt är bra med er! massor med kramar