måndag, juni 19, 2006

Godkväll..

Idag har det varit riktigt tråkigt på jobbet.. Som tur är så jobbar jag bara en dag till denna veckan. Har stängt över midsommar, sen tog jag kompledigt på torsdag. Skönt å få vara lite ledig. Skönt med lite lugn start efter Italien. Har även semester v.28-30.. Jippy.. Hela tre veckor..

Imorgon är jag ledig och då ska jag träffa min söta arbetskamrat Marie. Vi ska gå en runda på stan. Ska försöka hitta nåt å ha på mig på midsommafton. Ska även försöka hitta nån Sverige scarfs till Enzo. Sen blir det mat och fotboll på Lilla Helwetet. Ska bli grymt kul...
Heja SVERIGE...

Ja, vad händer annars.. På midsommar ska vi till Mellbystrand. Festa och umgås med vänner blir det för hela slanten.. Ska bli jättemysigt!!

Snart kommer inlägg om Italien-Alghero...

Godnatt!!

Inga kommentarer: