tisdag, juni 05, 2012

Långlediga!

Nu är hela familjen lediga tills på söndag. Underbart skönt :) Men dagarna kommer gå fort då vi har en massa roligt planerar.

Imorgon ska vi till våra vänner Gunilla o Petter som bjudit ditt BVC gruppen ska bli riktigt kul. Sen på torsdag ska vi antagligen in tills stan och även åka till huset och promenera lite där :) På fredag tar min lillasyster Ronja studenten så vi ska kolla när hon springer ut!

Sen på lördag som en liten dam längtat massor efter. Vi ska åka och hälsa på PIPPI :) Så blir en heldag på Astrid Lindgrens värld med Gunilla, Petter och deras killar!

Söndag blir nog lugn för på måndagen åker Andreas till Stockholm på utbildning och är tillbaka på fredagen så jag och tjejerna ska vara själva hela veckan :) Ska bli spännande men vi kommer sakna pappa Andreas!

Nu sova för imorgon börjar jag morgonen med ett löppass.

Vi ses imorgon!

Mina älsklingar i mitt liv!









Vad hade jag gjort utan er. Ni är de bästa som finns. Enzo njuter av att kunna ha soffan för sig själv när storasyster är på dagis och lillasyster sover :)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: