torsdag, september 30, 2010

ÄNTLIGEN

Är jag färdig med naturkunskap b. Var så skönt när läraren sa " nu Jenny är du färdig" :) varit 5 grymt jobbiga veckor med 2 prov o ett arbete varje vecka o en massa att läsa. Men det var värt slitet nu har jag min behörighet :) nu ska jag bara göra högskoleprovet.

Ellen sover fortfarande :) och vad gör jag, kan inte sova längre :)

Idag är jag o Ellen lediga så vi ska åka o handla present till stora tjejen som blir 2år på måndag! Tiden går så fort... Min älskade tjej!

Vi ska även fixa inför söndagens kalas. Nu var det en tjej som sa nåt från sitt rum :)

2 kommentarer:

Emmy sa...

Grattis Jenny!!!Toppenbra jobbat :).Ska hålla alla tummar & tår för dig på h-provet.
Helt ofattbart att Ellen blir 2 år!Hjälp va tiden går!Men går ju inte,då ser hon ju va hon ska få ;).Hoppas ni får en underbar ledig höstdag.En dag till,med Alinde,sen ledig en-skönt :).Å hoppas Ellen får det "hon" har önskat sig & ett kul kalas :D.Kraaaaaam

Maria sa...

Bra jobbat tjejen! Va duktig du har varit! Vad ska du läsa vidare till? Stor kram