fredag, oktober 16, 2009

Förkylning

Min älskade lilla tjej har blivit förkyld och fått en jobbig hosta. Så synd om henne. Har blivit lite bättre. Var som värst i början av veckan. Nätterna har varit väldigt jobbiga. Varje gång hon somnar in så blir hon jätteledsen för då märker hon att det är jobbigt att andas med näsan. Stackars liten!

Som tur är så har hon ingen feber så idag ska vi gå över till grannen och busa lite. De har en dotter som heter Olivia och jag tror att hon är 8-9månader gammal. Ska bli skoj!

I måndags hade vi barn kalas för Ellen med hennes kompisar. 7 små busar som lekte som bara den :) Var jättekul och se. Ellen tyckte det var roligt och var jättenöjd med alla presenterna hon fick!

Bilder kommer sen...

På tal om något annat det SNÖAR.... REDAN???

Jag som vill ha sommar igen :)

Nu ska jag kolla till min lilla prinsessa som började låta lite från vagnen!

Inga kommentarer: