torsdag, juni 19, 2008

Öland-Semester

Hej på er.

Nu sitter jag i stugan på Öland. Vad dagarna går fort. Vi kom hit i söndags och det är redan torsdag, tiden går fort när man har roligt :) Och i morgon är det midsommarafton, kan inte riktigt fatta det.

Veckan har varit jättemysig.

Lördags: Hultsfred, det var coolt. Lilla Jenny på festival... hihi.. Det enda som var lite tråkigt var att Linkin Park ställde in sin konsert 3 timmar innan spelningen :( Det var inte så kul, de var bandet vi verkligen ville se. Men men det var en massa andra bra band oxå. Favorit banden för dagen blev nog Takida och The Donnas. Så Hultsfred för en dag blir det fler gånger.

Sen i söndags åkte vi till Öland. Jag, Andreas och Enzo för lite semester. Dagarna har gått åt att slappa, äta god mat (grillat.. mums :), shoppat i Kalmar och i Borgholm. Kollat lite film, fotboll och läst och gosat en massa. Det är verkligen skönt med semester :) Skönt att man bara jobbat två veckor till när vi kommer hem sen är det semester igen, hela 4 veckor :)

Har shoppat lite bebissaker med :) Lite kläder och ett jättegullig badlakan med huvud där det står "älskling" på.

Sen blev det en jättefin väska från Friis and Company. Och en kläning från Indiska som jag ska ha på midsommar, me like :)

Pysen mår jättebra, har börjat känna riktiga sparkar. Så mysigt när man känner den lilla busen inne i magen. Att man redan kan tycka om någon så mycket som man egentligen inte träffat ännu. Magen växer som bara den. Funderar på om jag ska lägga upp magbilder här i bloggen. Vad tycker ni?? Nån som vill se min mage?? :)

Näää... nu måste jag sluta.. Har två killar här som väntar på mig. Nu ska vi nog kolla på en film innan Calle och Agneta kommer.

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA FRÅN JENNY, ANDREAS, ENZO OCH "PYSEN"

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det låter som om ni har en härlig semster :) Klart du ska lägga upp babymage bilder, det hade varit roligt att se. Hoppas allt är bra med er och att ni får en toppen midsommar! Kram Matilda