lördag, maj 03, 2008

Föräldrar

Nu kan jag äntligen berätta :)

Jag och Andreas ska bli föräldrar. Vi ska ha barn :) Den 6 November är det beräknat att vår "pysen" ska flytta hem till oss.

Jag längtar jättemycket mycket.

Så anledningen att jag varit lite off ett tag är att pysen har gjort mig VÄLDIGT trött och så mår jag illa, men det är det värt. Jag hoppas att det vänder snart. Har börjat bli lite piggare.

För ca 4 veckor sedan såg vi pysen på Ultraljud, det vara en helt underbar upplevelse.

Så snart blir vi en till i vår lilla familj, fyra medlemmar :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Såg att du inte bloggat på ett tag men nu vet jag varför.. GRATTIS! Önskar er all lycka med er lilla :) Kramar

Jenny sa...

Tack :) Hoppas allt är bra med er! Stor kram

Anonym sa...

Hej Och grattis!
Å jag kan knappt fatta det, så roligt! Hoppas allt är bra med dig och att ditt illamående gå över snart.. vart har tiden tagit vägen jenny? =)
Massor med lycka till kramar och ta hand om dig!
Emelie

Jenny sa...

Emelie: Hej min vän. Tackar :) Näää... vad har tiden tagit vägen. Var inte längesen vi vara 14 och nu fyller vi 25 och jag ska bli mamma :) Vi måste träffas snart. Jag saknar dig jättemycket. När kommer du hem nästa gång?? Hoppas allt är bra med dig/er. Och att vi ses snart. Kramar Jenny

Anonym sa...

Men gummaan jag saknar dig med.. känner mig hemskt ensam här nere i skåneland imellan åt.. och att du ska bli mamma känns hur kul och konstigt som helst! Lovar att jag ska skämma bort den lille/lilla! =) Jag ska faktiskt upp nästa vecka! Som ett sammanträffande helt enkelt! Är du hemma något i veckan? kan vi väl höras då? jag har massor att göra med skolan så jag msåte vara hemma och plugga.. har du vårt hem nummer? min mobil är nämligen kass. så den går ej att ringa till eller från..Hör av dig! massor med kramar