fredag, december 21, 2007

JULLOV

Jaaaa, vi har jullov i hela 13 dagar. Andreas har 12 dagar så jag har en dag extra :) Jag kan inte riktigt fatta att det är Julafton på måndag, helt otroligt vad tiden går fort. Men det är verkligen mysigt med jul. Här hemma har vi fått det riktigt julmysigt. Sen fick vi en liten överraskning igår. Våran fåtölj hade kommit :) Så nu sitter älsklingen i den...
Det blev verkligen hur fint som helst. De hade sagt att vi inte skulle få den förens efter nyår så det vara en rolig överraskning!

Har haft fullt upp på sista tiden har inte haft tid och blogga :( Har varit mycket på jobbet så har fått jobba en del extra men nu är jag ledig. Så nu när jag är ledig kommer blogga om våran underbara resa i USA :) snart, snart...

Idag slutade jag tidigt så gick in till stan och fixade den sista julklappen. Så nu är alla julklappa färdig köpta och inslagna. Ni ska se berget vi har. Ska lägga det under granen imorgon och ta en bild :)

Näää, nu ropar sängen på mig. Jag är trött efter en jobbig arbetsvecka.

Godnatt!

Inga kommentarer: