måndag, juli 16, 2007

Blogga

Oj... det var verkligen länge sen jag skrev här. Har inte riktigt haft lust eller tid. Nu har vi semester och har haft i 1 vecka, 3 sköna veckor kvar.

Förra veckan var vi på Öland hos Andreas familj. Träffade Anneli och familjen. Var mysigt att komma iväg.

I fredags var vi på utställning med lillkillen. Han vann sin klass och fick ett CK, då gick han vidare och tävlade mot de andra hanarna som oxå fått ett CK. Enzo kom trea och fick ett CERT. Citat från hon som delade ut priserna: "nu kommer vi till det roliga, placering trea och ett CERT" :) Får han ett CERT till så blir han svensk Champion. Så nu är det Sofiero som gäller. Vi är så stolta över vår kille :)

Till nåt tråkigt. Jag är SJUK :( Har ont i halsen och jätteförkyld. Försöker att inte tänka så mycket på det. Vill inte vara sjuk när jag har semester. Hoppas verkligen det försvinner snart. Var faktiskt på stranden en liten stund idag även om jag var sjuk. Jag låtsas att jag inte är sjuk.

Det var en liten uppdatering.

Inga kommentarer: