fredag, juni 15, 2007

Fullt upp...

Oj det är nästan 2veckor sen jag skrev här sist. Har verkligen haft fullt upp så har tyvärr inte hunnit. Denna veckan har jag jobbat alla dagar (jobbar fortfarande) och älsklingen är på kurs i Stockholm sen i onsdags. Så jag och lillekillen har fått klara oss själva. Som tur är så har Micke hjälpt mig och passat Enzo både onsdag och torsdag eftermiddag. Men idag kommer älsklingen hem. Så ikväll blir det myskväll med pizza.

Ska försöka börja trimma Enzo lite innan Andreas kommer hem, så slipper jag göra det i helgen. Förra helgen trimmade jag lilla Ellen. Gick hyfsat bra förutom att hon var väldigt rädd för klippmaskinen, så fick ta det väldigt lugnt.

På tisdag kommer Alfons för att bli trimmad. Ibland känns det som att det ända jag gör är att jobba och trimmar hundar :)

På lördags ska vi kolla på hus i Harplinge och eventuellt hälsa på Enzos dotter Funny. Hon är snart 6 veckor gammal. En stor tjej :)

Näää.. nu måste jag fortsätta jobba..

Kram

Inga kommentarer: