söndag, februari 25, 2007

Tandvärk och ont i halsen...

Jag har as ont i min ena vissdomstand som håller på att växa upp. Fattar inte att det kan göra så ont, har knapprat treo idag. Är väl tur i oturen att jag ska till tandläkaren på tisdag. Är nog inte mkt det kan göra men kanske kan få nån smärtstillande eller nåt. Har ju nåt jag borsta dem med efter som jag haft ont lite då och då...

Sen har jag självklart fått ont i halsen :(

Gud vad jag klagar... Men ibland får man faktiskt göra det :)

Näää.. nu ska jag försöka sova....

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Känner igen det där med visdomständerna.. Aj aj.. Dom kan faktiskt göra så det känns som om man har fått nån form av halsfluss eller t.om öroninflammation har jag märkt. Smärtan kryper liksom uppåt eller neråt.. Nog om det där!

Ja det var verkligen längesedna vi sågs. Hoppas allt är bra både med familjen hemma och er lilla familj här i Halmstad :) Jag mår ganska bra för tillfället men det kan ju svänga lite hur som helst..
Annars trivs vi jätte bra i vår nya lägenhet. Kom bort på en snabb fika när du är på väg hem från jobbet eller nåt. Det är bara att höra av dej. Annars händer det inte så mycket nytt. Jag kämpar migg igenom vardagen så gott det går. Vet du? Jag har börjat rida islandshäst. Det är jätte roligt.
Nu ska jag sova för jag är trött som ett lus. Ha det så bra min vän. Kram Matilda