söndag, november 26, 2006

Långhelg...

Har haft lång ledigt. Så skönt. I fredags var jag och besiktigade skrott bilen. Som tur var gick den igenom. Sen var jag och älsklingen på Wapnö Julmarknad. Var mysig, köpte lite julgodis, korv och smått o gott. Men man känner ju ingen riktig jul känsla ännu. Men de kommer väl. Nästa helg ska vi göra jul mysigt här hemma. Fram med massa ljus. I år ska vi även ha julgran. Men den tar vi inte in förens några dagar innnan julafton.

På kvällen blev det pizza och idol.

I lördags blev det shopping. Älsklingen köpte nästan färdig alla sina julklappar. Själv köpte jag inte nåt.

Sen blev det James Bond film på bio. Grymt bra va den. Så den kan jag verkligen rekommendera.

Idag har vi varit på Laholms ridhus och kollat på Sebbe när han träningstävlade med Emil, stora fuxen o Lisas häst. Emil var jätteduktigt. Kände nästan inte igen den killen jag var och köpte långt in i skogen nån stanns lång här i från :) Kul att han blivit så duktig.

Nää.. nu ska jag och älsklingen kolla på film.

Hoppas alla får en lugn och skön söndagkväll...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ja jag längtar också till julen men det är lite svårt att känna n å julstämning i detta gråa vädret dock, men det kommer nog :)

Vi flyttar nu på lördag. Det ska bli så skönt när vi väl har kommit in. Att flytta tar verkligen på krafterna.. Jag arbetstränar på ett tryckeri som heter Fototryck och trivs jätte bra där. Det är min andra vecka nu.
Vi ska fira jul först med mamma Emelie och Anna nån dag före julafton eller dagen innan på Annas födelsedag. Sen på julafton ska jag vara med Nils familj. Det blir alltid lite bökigt med allt åkande men det får man stå ut med.
Vad roligt att höra att allt är bra med dig. Ha en bra kväll. Kramar Matilda