tisdag, oktober 10, 2006

Make Up Store

Idag har jag varit på sminkkurs på Make Up Store. Valde att få hjälp med min vardagssminkning. Lärde mig lite små knep. Kul att få lite hjälp nu i höst när man känner sig grå och trött. Fick handla grejer för 500kr. Blev tre ögonskuggor och en rouge. Hade även tänkt köpa en concealer. Men tyvärr var den slut. Så ska försöka gå in nästa vecka och köpa den.

Rekomenderar verkligen att ta en sminkkurs på Make Up Store. Kostar 495kr och då får du en sminkning på 50min och sen får du handla av deras produkter för samma summa. Ev i framtiden blir de kanske en kvällssminkning med.

1 kommentar:

Mc Marras Wig Wam Bam sa...

Hejsan! Den ligger på järnvägs gatan :) 54 kvadratmeter. Det ska bli underbart att få flytta tillsammans. Jo annars är det väl lite upp och ner. Vantrivs med mig själv men jag jobbar på att f ådet bättre. Skönt att höra att allt är bra med dej. Ha det så bra. Kram Matilda