söndag, maj 28, 2006

Söndag..

Ja så var det söndag igen. Idag tar vi det mest lugnt. Ska skriva en checklista till Alghero.. (en webcam över Alghero) Annars blir det en riktigt lugn söndag, min älskling är lite sjuk så får pyssla om honom så han blir frisk tills vi ska åka. Igår var jag en runda på stan med lillebror Alexander. Blev 2 par nya byxor. Ett par vita jeans och ett par blå jeans.. Riktigt nöjd. Behövde verkligen byxor. Blir ju så när man gått upp i vikt.. Men inte så konstigt när jag har slutat röka.. Bättre att gå upp något kilo än att röka. (Fattar inte riktigt att jag rökt i 7 år innan jag sluttade)

Ska även in till stan på tisdag, måste komma på vad jag ska köpa till min bror Sebastian i studentpresent!!

Igår kom även Stina o Marcus in på en snabb fika. Var roligt att se dem. Träffa ju inte dem så ofta nu när det bor i Göteborg. Vi får ta oss i kragen och komma och hälsa på er till sommaren.

Nää. nu ska jag skriva min checklista medans Andreas kollar på Formel 1

Inga kommentarer: